11 juli - solade vid sjön NY

Godkväll!

Idag har vi varit ute och solat vid en sjö vid Melissas föräldras strandhus. Badade dock aldrig, då Paul blev biten av en fisk, haha. Så vågade aldrig gå ut i vattnet efter det. Så istället låg jag och pressade i solen. Så nu är jag faktiskt lite smått röd, men de lär gå över till det bruna senare och det är bra. En väldigt lugn och skön dag helt enkelt.
Imorgon ska vi åka till Melissas väns hus och bada i hennes pool. Så det blir en heldag där, bra för då kan jag jobba på min bränna mer. Kommer ta med mig kameran, så ni kommer få se bilder. Förlåt för att jag uppdaterar så dåligt, men trivs så jäkla bra här. Kommer kännas jobbigt att åka hem den 24;e, tack och lov är det lång tid kvar ännu.

Aja, skriver och uppdaterar med bilder imorgon. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0