Trött tjej

Hej bloggen!

Igår var jag hemma hos Julia med VP, Filip och August. Blev lite "chill-krök". Jag var dock inte så sugen, frågan jag ställer mig själv är om jag vart äcklad av alkohol sen P&L? Nej, men vädret suger och jag är konstant trött och inte sugen på mat. Bra Viktoria!
I morgon börjar jag även jobba, som 2/3 redan har gjort. Fast jag ska inte klaga, jag hade inte velat jobba första eller andra perioden. Det var ju finast väder då. Visst att det kan bli väder nu när jag också jobbar, men ni kan ju kolla ut genom fönstret och sen jämföra ;)

Nu ska jag försöka gå upp och få i mig något, trots att jag inte är sugen. Men så att jag orkar röra på mig!

/Viktoria


Kommentarer
Postat av: frida

var ska du jobba? :)

2010-07-25 @ 21:06:58
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0