18.02

Hej bloggen,

Bilderna blev inte så bra idag tyvärr, varken jag eller Julia var väl direkt så sugna. Sen blev ljuset fel osv. Men lyckades knäppa EN (egentligen två) bra bilder. Men får tyvärr inte publicera den andra för Jullis, haha!

Tror även mitt objektiv har gått sönder, autofokusen funkar inte så bra längre. Så när jag tittar igenom hålet i kameran så är bilden skarp osv, men sen när man tittar på hur bilden blev så är det suddig. Slutartiden kanske var på 1/600 eller något plus att den stod på ett stativ. Så något fel måste de ju va. Men några ggr funkade den som den skulle i alla fall. Blir nog att lämna in den hursomhelst. Då blir jag dock objektiv lös, eller jag har två andra. Men den ena är macro och den andra är ett långzooms objektiv. Så inget hit att ta vanliga vardagskort med dem.


Foto: Jag
Modell: Julia Krantz

Kamera: Canon EOS 50D
Objektiv: Canon 50mm f/1,8 II
Blixt: Canon 430EX II
Reflexskärm: Guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0