Måndag 6 sep

Hej bloggen!

Skoldagen idag har varit riktigt seg, men det brukar oftast måndagar vara så. Nu i veckan vet jag inte vad som är planerat, men på lördag blir det nog ut till Näset skulle jag tro. Sista kröket där med andra ord eftersom Lisa flyttar sen.
Ska nog försöka läsa ut Elsas Mode nu snart, visst att boken är bra men hade förväntat mig mer. Brukar oftast bli så med böcker jag tycker är helt okej att jag inte läser ut dem så snabbt, om man jämför med Twilight så läste jag ut den på 2-3 dagar.

Jaja, nu först får de bli lite FRIENDS :)!

För övrigt har jag var 17 nu i en månad, cool..t!

/V


Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är kanon bra alltså, men vad brukar du ha till leggings jag är också sån som absolut inte använder jeans..

du är otroligt fiin!

2010-09-08 @ 07:27:24
Postat av: VIEM - anonym

Svar: Vad glad jag blir :)!

Jag brukar antingen ha ett vanligt linne men kanske har en kavaj/cardigan/skjorta över. Eller så använder jag en längre topp. Men om man vågar kan man också bara köra på en vanlig T-shirt, men då skulle jag nog använda ett par tjockare leggings :). Åh tack så mycket! :)

2010-09-08 @ 17:22:52
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0