Vill du bli fotograferad av mig?

Jag har nu ett tag endast fotograferat min familj och några av mina bästa vänner, och eftersom jag vill utveckla mitt fotograferande vill jag även börja fotografera andra människor utanför min omgivning. Självklart skulle jag göra detta gratis till en början. Men om detta skulle visa sig bli populärt så får vi ser hur vi kan göra, kanske börja ta betalt så småning om.

Hursomhelst, det ni bör veta är att jag inte är någon proffsfotograf (fast de visste ni säkert redan (; ). Så jag vet inte riktigt hur en riktig fotografering går till. Men jag kommer försöka göra så gott jag kan. Men det som finns under kategorin "Foto - Porträtt" visar hur mycket jag kan.

 

Villkoren:
Du hör av dig till mig via att maila mig till: [email protected].
Där bestämmer vi vilket datum, tid och plats. (Om vädret dock inte skulle vilja vara med oss så ändrar vi självklart datum).
Jag kommer endast ha tid på helger och lovdagar, eftersom jag går i skolan mellan 08.25-15.45.
Du bestämmer själv hur du vill ha ditt smink, frisyr och klädsel. Något jag rekomenderar är att ta med ett eller flera ombyten.
Om du vill ta med din en vän så berätta det gärna i mailet om ni båda vill fotograferas eller endast ha med den som sällskap.
Jag kommer ha med mig en vän som kommer agera assistent till mig, t.ex. hålla upp reflexskärmen osv.

 

Efter fotografering kommer jag genast lägga in bilderna på datorn på plats, där bestämmer du/ni vilka bilder du/ni vill ha. Efter det så kommer jag maila bilderna till dig/er.
Bilderna kommer även användas och synas i min portfolio så småning om.

Hoppas detta nu låter som en jätterolig grej, för det tycker jag. Så maila mig nu rara söta :)!

/Viktoria Greek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0