20.26 12.05.11

Hej bloggen!

Nu idag har jag, VP, Isabelle och Madelene jobbat med vårt UF. Jag agerat fotograf och nu har vi våra produkter klara.
Annars har jag inte hunnit kolla matten och inte heller ätit någon kvällsmat. Att det dessutom bara finns en massa äckliga mögelostar i kylskåpet gör det inte bättre plus att den laktosfria mjölken är slut. Sen har det snöat idag också... Så min dag har helt plötsligt fått en ny vänding. Okej, jag klagar egentligen på rätt oväsentliga saker. Men tappar totalt mitt humör när jag är hungrig.
Ska väl ge ett nytt försök och gå ned till köket. Kanske finner något bättre i frysen? Haha!


Ett av våra fyra mobilfodral som vi säljer i vårt UF-företag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0