Uppskrivning, uppkörning och risktvåan

Hej bloggen!

Nu idag har jag haft körlektion och fått reda på mina datum till uppskrivningen, uppkörningen och risktvåan. Kommer ha mitt körkort tidigast i början av januari nästa år (ifall inget skiter sig). Men förhoppningsvis gör det inte det. Blev även tvungen till att boka in fler körlektioner, då det är ett tag kvar innan uppkörningen. Så att jag inte glömmer bort något.

Hade Matte D NP idag, ingen aning om hur det gick. Provet var i alla fall riktigt svårt, men som tur är har jag godkänt på alla tidigare prov i kursen. Nu tänkte jag kolla på gossip girl. Har ju kommit ut ett nytt avsnitt idag!

/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0