Jag skippade det tråkiga och gjorde istället det roliga

Var som sagt och firade Moa nu ikväll. Var riktigt mysigt. Det var jag, Moa, Bella och Amanda. Hon fick en stor fin lykta från oss. Senare på kvällen hängde jag även med på en runda runt Djulö, kändes behövligt efter pizzan på olympos. Hade även fint sällskap av Amanda och Zabina.
Dock har jag plugg tills imorgon, men orkar inte bry mig. Snart är det sommarlov och det ska bli bra jävla skönt. Har också hunnit med att maila två stycken ikväll ang. peace and love biljetter som de vill sälja. Tror jag ska be lite till Gud att jag och Lisa får köpa de, haha!

/Viktoria



Kommentarer
Postat av: zabina

du var toppenduktig!

2011-05-20 @ 11:25:42
URL: http://zabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0