Måndag 14 november

Godkväll bloggen!

Har nu idag haft utvecklingssamtal och fått lite omdömen. För en gångs skull känner jag mig nöjd, men det ska bli bättre. Det är ju sista året så det är dags att ge järnet. Hur det blir med den saker återstår att se, haha. Gick även förbi en sväng hemma hos syster, hon bjöd på mat. Jag satt och kollade på medan hon fixade. Skulle gärna vilja kunna laga mat, men är för jävla dålig och fantasilös när det gäller den fronten. Bacon och makaroner är det jag kan och orkar göra.
Har nu ikväll legat och pratat i telefon istället för att plugga. Är för jävla lat, men det måste göras. Har en engelska redovisning imorgon och en design uppgift. Dock är i alla fall designen klar, men inte engelskan. Behöver egentligen bara skriva ner lite stödord, men finner ingen motivation. Men det måste göras ändå.

Nu fick jag precis SMS av Moa, hon ville ha sovsällskap och det vill jag med. Så får helt enkelt göra mina läxor där ute i Heden! Pusss

En bild från när jag var hos min syster idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0