27 okt

Hej bloggen!

Skolan gick väldigt snabbt idag och direkt efter skolan var slut fick jag skjuts av Jacob ned till Sjögrens för att ha en körlektion. Gick väldigt bra och snart ser det ut som att jag kommer få boka risktvåan, uppkörning och uppskrivning. Så jag är riktigt glad. Jag som tidigare idag satt och tjurade över att jag aldrig kommer någon vart med mitt körkort, men snart så. Det känns bra! Hämtade även mina saker från H&M, så nu har jag något att ha på mig i helgen när jag är i Stockholm. Ska också passa på att tvätta mitt löshår, för det ska med till Stockholm samt massa mer. Borde egentligen packa, men mest borde jag plugga. Har matteprov imorgon, men jag är för en gångs skull inte speciellt nervös. Känner mig rätt säker över det här kapitlet. Så ska i alla fall kolla igenom matten innan jag går och lägger mig. Men först blir det att föreberade inför Stockholm, sen... plugga!

/Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0