Tisdag 18 oktober - Min kväll, taco-paj och godis

Godkväll bloggen!

Nu ikväll har jag hjälpt till med att laga mat med mamma och pappa. Det fick blir taco-paj. Världens godaste maträtt för tillfället, om ni frågar mig. Tänkte nu lägga mig och läsa min bok innan Moa kommer och hämtar mig vid 21.00, har även köpt godis till ikväll. Ska göra henne sovsällskap inatt. Gillar inte nu för tiden att sova ensam. Förut hade jag aldrig några problem med det och föredrog till och med att sova själv, men inte nu längre.
Aja, hade redovisning i skolan idag i design. Det gick nog rätt bra, jag tycker om att stå inför folk att prata. Nej ni, nu ska jag läsa min bok. Har en recension som ska vara inlämnad på söndag så kanske dags att läsa ut den.

Update: Blir att sova hos syster med Moa ikväll, men imorgon sover vi ute hos Moa. Kalas!


Kommentarer
Postat av: Benny Lam

XD

2011-10-19 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0