Lite kvällsprat

Godkväll bloggen!

Har vart ute och gått med papi ikväll, det fick bli Djulö Allé. Zaga följde också med. Pappa och jag pratade om hur skolan var och hur mitt schema såg ut. Tror inte längre jag kommer gå Matte D, eftersom jag nu istället valde Historia A och Programmering C och dem två tillsammans är 200p och man behövde endast ha 150p. Så på alla fysik och matte timmar kommer jag vara ledig. Fast det är inte förrens nästa termin. Då kommer mitt schema se ut såhär:

VÅRTERMINENS SCHEMA


Typ ingenting, fast jag kommer ha Matte C halva vårterminen, men vissa timmar gå bort som från Fysik A redan från början :)

Jo juste, vi kommer få Adobe CS5, gissa om jag är glad? Har sett så mycket roligt på youtube man kan göra i Photoshop CS5, dock kommer vi få det på svenska, och det suger!

Beställde även klipptid idag, så jag kan klippa in mitt löshår. 1 september på hud&hår! Ska även hinna med att färga håret mörkt, min lärare kände inte igen mig idag bara för att jag blivit ljusare i håret under sommaren, haha (;!

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0