Rakt vs lockigt

Haha, snygg min. Men såhär ser löshåret ut när jag inte gjort något med det.



Efter lite hårspray och användning av locktång.



Behöver nog inte visa er hur långt mitt vanliga hår är, det ser man redan på headern. Men nu har jag fått det jag är ute efter: volym och de där extra längderna. Dock känns det konstigt att ha något i håret, det kliar verkligen sjukt mycket haha.
Nu nästa vecka när jag klipper mig ska jag inte klippa längden på löshåret, utan bara tunna ur mitt egna hår en aning. Så att jag kan ha rakt hår utan att man ser att de är löshår :), ja ni fattar nog.


Ikväll blir det att sova i systers jättesäng, de senaste dygnen har jag spenderat mycket mer tid här i hennes rum än i mitt egna. Men nu blir det att sussa, eller först läsa Elsas Mode, måste ju bli klar med boken. Den är riktigt bra och spännande!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0