17.35

Hej bloggen!

Idag är det söndag och som vanligt så har man lite ångest. Jag har ångest inför veckan, fysik NP labb på onsdag, fysik NP på fredag. Får väl tänka såhär istället att jag äntligen slipper fysiken sen, kommer bli galet skönt.
Aja, har tränat idag med papi och nu snart blir det mat, mumma! Blir väl att plugga fysik ikväll (som ni säkert redan förstått).
Har även glömt visa er min jacka som kommit, får göra det i morgon. Ska även försöka ta kort min andra jacka och slänga iväg de bilderna till en tjej som var intresserad utav den.
Mamma och pappa har också köpt en ny säng idag. För under julen blir det att renovera rummet på övervåningen för att de sedan ska ha det som sovrum och deras nuvarande rum blir istället vardagsrum. Kan försöka ta före- och efterbilder, inget jag lovar men ska försöka komma ihåg det :)!

Min nya design börjar också bli klar, den är jättesnygg. Dock är inte riktigt headern spikad än och en del textstilar, men när jag väl bestämt mig kommer jag lägga upp den här istället, bra va?

/viem


Om ni vill höra en skön låt, klicka på bilden ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0