23.44

Vet inte om ni kommer ihåg, men för ett tag var jag fotoassistent till Joakim. Vovven fick ju följa med, har är resultatet:


Foto: Joakim Eklöf

Update: För den som inte sett denna bild får jag väl berätta att den har ställts ut på fotomässan i STHLM. Budskapet med bilden är det är väldigt mycket djurmisshandel som pågår världen runt att man bör sätta stopp på det. T.ex. alla minkar som varje dag blir flådda levande (för att pälsen ska stå upp). Varför tar man kort på det, jo för att visa verkligheten. Självklart blev inte min systers hund skadad här, men det är såhär det kan gå till. Så nu slipper ni undra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars hund...... hur skulle du känna? vaaavavavav

2010-12-16 @ 09:36:23
Postat av: Anonym

fyfan så äcklig och hemsk bild, sjuk i huvudet

2010-12-16 @ 10:49:27
Postat av: Viktoria - Anonym

Grejen är den att bilden ska ta fram känslor om djurmisshandel, självklart skulle jag inte sätta min systers hund för fara. Tänk till lite nästa gång du kommenterar. Ännu mer pinsamt att du låtsas vara två personer när du har samma IP-adress :).

2010-12-16 @ 11:33:54
URL: http://viem.blogg.se/
Postat av: sofi

men du måste ju erkänna att det inte ser speciellt bra ut att lägga ut en sån bild utan att skriva en tillhörande text? Det hade varit stor skillnad ifall du hade skrivit något om det, men det där är bara hemskt.

2010-12-16 @ 18:20:29
Postat av: Anonym

det kan ju va två personer som skrivit, bara att de går på samma skola eller så, jag menar vem är hemma klockan 10 på en vardag?

2010-12-16 @ 19:12:28
Postat av: Viktoria - Svar på tal igen

Sofi: Visst kan jag hålla med om att jag kanske borde lagt ut en text till. Men jag trodde folk skulle vara tillräckligt smarta att förstå budskapet med bilden. Men tydligen så måste man vara övertydlig :).



Anonym: Många har tillgång till internet på mobilen och många sitter vid datorn vid klockan tio. Alla vi som går på Linden har ju faktiskt tillgång till våran dator dygnet runt så jag tror faktiskt det är en person som kommenterat två gånger :).

2010-12-16 @ 21:23:17
URL: http://viem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar inte så klipsk du :) jag såg nämligen att det var två olika personer :)

2010-12-16 @ 23:22:13
Postat av: Elin Engström

äsch vafan, jag tycker bilden är cool :)

2010-12-17 @ 13:48:11
URL: http://sunrisesoldier.blogg.se/
Postat av: Sara

den som tog bilden har bara konstig, sjuk fantasi och syftet är långsökt. det var två olika som kommenterade

2010-12-17 @ 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0