Dag 1 - Om mig

Mitt fullständiga namn är Viktoria Emilie Grek, ja egentligen är det bara ett enda e. Det där extra e;t tog jag efter från min syster när hon hade börjat skriva så. Föddes 6 augusti 1993 på Kullbergska sjukhuset i Katrineholm. Som barn skrattade jag jämt och ständigt vilket även har fortsatt nu på senare år, jag älskar att skratta. Jag var även flintis till jag blivit ca 1 år, haha! Jag föddes även som blond som ni kan se på bilden nedan.
Min favoritleksak var barbiedockor och plasthästar när jag var liten. Jag samlade på porslinskatter även. Som liten red jag ca två ggr i veckan, spelade teater en gång i veckan och spelade basket en gång i veckan. Om jag hade fått ändrat något så hade jag nog fortsatt med teatern och ridningen, men just då kändes det skönt att sluta. Slutade även med basketen tillslut då jag tröttnat på det med. Intresset blev istället fotografering och kläder på senare år. En dold talang jag har skulle jag säga är att jag rätt duktig på att rita. Fick MVG i bild i nian, men tappade dock intresset och fick endast VG nu i ettan.

Ja, det är egentligen en rätt kort beskrivning på mig själv. Eller det är snarare mest fakta om mig, men om det skulle önskas mer personbeskrivning, hojta till!





Nu


Kommentarer
Postat av: Julia

sugen på smörris? :)

2010-12-02 @ 10:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0