Dag 25 – En första

Min första kamera.
Jag hade länge velat ha en egen kamera och m&p lovade mig då en ny kamera i födelsedagspresent. Först ville jag bara ha en kompaktkamera, men eftersom pappa var i USA så var systemkamerorna billigare där så han frågade mig om jag inte ville ha en system istället. Så man kan nästan säga att det var han som gjorde att jag fick ett intresse för kameror och fotografering, tack ♥!
Pappa kom i alla fall hem den 1 september 2007 med min Canon EOS 400D, oj vad jag var lycklig då. Verkligen den bästa present jag fått, eller det var nog USA resan kanske eller min nuvarande kamera. De ligger på första plats allihopa.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hurpass mycket billigare är det att köpa i USA? :)

2010-12-27 @ 18:54:28
URL: http://emiliapalmberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0