Dag 3 - Mina föräldrar

Pappa: Joachim Grek
Mamma: Gun-Britt Grek

Dem är underbara, jag älskar dem, vet absolut inte vad jag skulle göra utan dem. Även fast jag älskar både högt, så är jag ändå pappas flicka. Vi är mer lika än jag och mamma.
Pappa är, ja han har liksom inget yrke som polis, doktor eller något sånt. Han designar små prylar, kontaktdon ifall det skulle vara någon som vet var det är. Som ni redan vet så reser även han väldigt mycket. Mamma jobbar istället inom kommunen och är undersköterska.
Dem har varit gifta sen jag var tre år, så alltså 14 år har dem varit det.
Vet inte om jag vill lämna ut så mycket mer information om dem, men dem är två fantastiska personer som jag alltid kommer att behöva vid min sida. ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Gud ja :o har du för dig då såhär sent? :o

2010-12-04 @ 00:51:49
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0