Sånna här kommentarer spyr jag på



Såg att jag fått dessa två kommentarer nu imorse. Tydligen finns det inte folk som tänker en till gång innan de kommenterar. Självklart blev inte min systers hund skadad på något sätt. Bilden ska istället få folk att tänka på att det faktiskt förekommer sjukt mycket djurmisshandel, att man borde vara ännu mer uppmärksam om detta. Trodde alla skulle förstå det budskapet när de såg bilden, men man måste tydligen vara övertydlig.

Pinsamt att denne person även låtsas vara två personer, samma IP-adress som ni själva kan se.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom kanske går på samma skola? :)

2010-12-16 @ 13:01:53
Postat av: Anonym

hört talas om skoldatorer? Ryktas om att de har samma ip-adress, men det kanske bara är jag.

2010-12-16 @ 16:40:22
Postat av: Viktoria - Anonym nr 1 och 2

A 1: Självklart kan denna/dessa person/personer göra det. Men personligen tror jag att det endast är en person :).



A 2: Absolut, men jag tror bara att det är en person som skrivit dessa två kommentarer. Jag har min åsikt, och du har din.

2010-12-16 @ 21:32:01
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0