22.31 måndag

Godkväll bloggen!

Har varit och tränat idag, kändes riktigt skönt faktiskt. Dock blev det bara ca 35-40 min, men det räcker gott och väl. Känner redan att jag orkar ta ett kilo till på de övningar jag gjort en gång tidigare. Sen vill jag ju även ge mig själv en utmaning såklart. Vi (pappa och jag) tränade egentligen bara armar idag men gjorde utfall också. Skitbra för rumpa och lår. Drack även en proteindrink nu ikväll, det mättar verkligen riktigt mycket.
Nu ska jag kolla över mina svenska uppsats, sen blir det nog att skicka in den. Och innan jag går och lägger mig blir det att läsa fysik, jisses vad kul!

/Viem


Klicka på bilden för att komma till låten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna göra en video o visa hur du sätter in ditt löshår? =)

2010-11-23 @ 09:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0