fuck

Gick från väldigt glad till jävligt förbannad alldeles nyss. Missade fittbusshelvetet, ursäkta mina ordval men det behövdes. Ena gången så går den 10minuter senare än vad som står på skylten och andra gånger är den i tid och ibland även innan. Fan. Så nu kommer jag inte vara hos Kajsa förrens typ 20.40, tänk att det tar ca 40 minuter att åka från laggarhult till nävertorp, det här suger. Usch! Nu vill jag bara stanna inne hela kvällen och tjura egentligen.

Sen kan inte någon heller skjutsa mig, för mamma, pappa, Bella och Viktor har druckit vin. Dessutom vågar inte Bella köra efter hon pajjat våran bil två gånger och Viktor har blivit av med körkortet. Oj, vad kuuuuuul(k).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0