o ns d ag

Godkväll bloggen!

Nu idag var jag, VP, Marija, Lisa och Mikaela och köpte present till Julia som fyller år på söndag. Senare kom pappa och hämtade mig. Ikväll har jag mest tagit det lugnt, tittat på White Chicks med la familia. Lika rolig varje gång!
Nu ikväll ska jag läsa lite i fysikboken, har ju NP om två veckor exakt så kanske är dags att börja. I morgon sen slutar jag kl 14.00 någon gång, galet skönt. Sedan kommer jag ha utvecklingssamtal kl 17.00 och kl 18.05 ska jag gå på bio med Andrea, VP, Marija och Karl och kolla på Harry Potter. Blir nog skitbra, hörs i morgon!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: TULIN

Jag använder en av dina bilder på Zabinas smycken på min blogg! Hoppas det är okej! Skriver att det är du som har tagit bilden! :)

2010-11-24 @ 23:59:52
URL: http://www.succe.info/tulin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0