Blondie

Fan, jag är riktigt sugen på att bli blond.
Känner knappt igen mig när jag kollar på bilden nedan. Dock är den inte mer än ett år gammal. Den blir faktiskt ett år exakt på julafton, haha! Ska nog slinga mitt hår på höstlovet sen ska jag fråga Zabina om hon har tid att fixa mitt hår lite :), blir nog skitbraa! Kommer nog inte bli sådär blond igen, men något mellan brunt och blont.

För övrigt så släpptes dem första banden till Peace & Love 2011 idag, kan inte vara annat än nöjd. Jag SKA dit nästa år igen!



/Viem

Kommentarer
Postat av: zabii

Det låter ju fint Viktoria! Jag ska jobba på salongen hairtop, precis vid mig vet du? på måndagar och onsdagar ett tag! Hör av diiiig!

2010-10-27 @ 21:55:55
URL: http://zabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0