Måndag 20 sep

Har fått fina kommentarer ang. idén om fotandet via msn. Kommer förhoppningsvis hinna med att fota Claudia nu till helgen. Frågade henne med i samma veva när jag fixade hennes design. Sen har även Emelie Talvis hört av sig, superduktig tjej på att modella och fotografera. Kika in på hennes blogg här. Sen försöker jag även övertala Alexander att bli fotad av mig. Får se hur det går, haha!
Om det inte dyker upp något mail från er till mig kanske det är tvärtom annars :)!

Ska även försöka övertala mamma och pappa om ett porträtt objektiv till mig. Får se hur det går, även fast jag tycker om mitt nuvarande Canon 50mm F/1.8 II. Så vill jag ha snäppet bättre än det. För möjligheten av bättre skärpedjup och bilder såklart.

Nu ska jag nog gå tillbaka till historian igen, håller på att spela in mig själv när jag sitter och läser högt för mig själv. Så jag slipper läsa om. Dock hostar jag i var och varannan mening, men det funkar ändå.

/V



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Tack för dina söta ord :)

2010-09-20 @ 22:46:55
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

Svar: Kul att du svarade på frågan :) Tror inte det kommer vara många som kommer svara på frågan och erkänna att de läser bloggen ;D

2010-09-20 @ 23:07:36
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0