Söndags kväll

Godkväll bloggen,

Ser hela tiden att jag får mer och mer prenumeranter (stavning?) via bloglovin'. Blir lika glad varje gång den ökas. Nu är jag uppe i 40! Känner även att mitt fotande äntligen har kommit igång och jag älskar det verkligen. Något som skulle vara ännu roligare är om jag skulle få fotografera er, mina läsare :). Självklart skulle jag göra det gratis. Håller på just nu och skapar en portfolio så det blir ju både roligt för er och mig. Så om ni skulle känna er manade så maila mig: [email protected], där bestämmer vi i så fall plats, tid och datum.

/V

Foto: Jag
Modell: Marija Center

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Du får gärna fota mig någon dag :)

2010-09-20 @ 14:25:57
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0