Gårdagens bravader

Igår blev det min allra första utgång här i K-holm. Jag och Lisa satt och förkrökte hos henne senare drog vi och träffa Mikaela, Jacob, Sunde, Tim och Viktor. Efter det gick jag upp och mötte en skön grabb som senare gav mig hans fri entré armband till öltältet.
Sen började vi vandra mot Harrys där det var en hel del folk. Var där från tolv till två kanske, senare gick vi vidare på efterfest som var på norr. Senare runt kl 03.00 blev att knalla sig hemåt lyan. Jag som heller inte gillar att gå själv utan behöver prata med någon börjar självklart sitta och terra en mängd av folk på min kontaktlista. En del hade avstängda mobiler och andra som hade igång sina men var väl för trötta för att svara. Så för tillfället så skäms jag lite, hehe. Jag fick alltså ingen lycka på den fronten, så jag fick alltså gå hem själv utan att ha någon med att prata med. Förutom det var kvällen riktigt bra.

Nu ikväll bär det av mot smedjan. Många saker som ska firas där ikväll, bland annat min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0