Natt-inlägg

Idag har några flickor och jag varit ute i Lyttersta för lite sol och bad. Senare när jag kom hem såg jag att löshåret hade kommit med posten. När jag och Julia väl hämtat ut det och öppnat paketet vart det en stor besvikelse. Håret var på tok för mörkt och verkligen inte som på bilden. Så det ska skickas tillbaka och bytas till en ännu ljusare nyans. Förhoppningsvis kommer det håret på fredag. För på fredag eller lördag ska jag troligtvis med till Halmstad. Måste verkligen fira in att jag blir 18 på lördag, och det känns ju lite mer roligt att göra det i Halmstad än här i K-holm!

Tack för serie-tipsen ni som kommenterade några inlägg under, det uppskattades! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0