Onsdag 31 aug

Hej bloggen!

Idag har jag varit först i skolan som vanligt och nu är jag hemma. Känns som jag aldrig är det längre, har nästan blivit så att jag flyttat in hos syster. Men hon bor nära skolan och jag gillar att ha någon att umgås med på dagarna och kvällarna, i alla fall om det inte är mycket i skolan som tar upp all tid.
Hursom, imorgon har jag som vanligt sovmorgon, älskar torsdagar för sen har jag bara två lektioner under dagen - lovely. På tal om något helt annat ska jag byta design. Har ju haft min kanske en månad om inte mer, rekord för att vara mig dock bytte jag headen nyligen, men det räknas inte. Så ska nog nu under veckan försöka pyssla till någon ny design. Annars om jag inte skulle bli nöjd så får denna vara kvar lite längre.

/Viktoria


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! vet du vart krämbol ligger? de ligger ett par puma shorts där nya vid vägen

2011-09-01 @ 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0