Sön 21 augusti

Igår blev det en spontan utgång med Emma och Kajsa. Satt hos Bigge ett tag med lite fler människor och förkrökade. Senare drog vi mot Harrys, där det var dött (=40+). Så drog vidare och hittade lite andra folks som jag hängde med resten av kvällen. Har även lite ont i armen sedan igår, kan ju bero på att jag ramlade bakåt när jag satt på ett bord och snurrade runt ett tag.

Nu idag har jag absolut ingen aning vad som händer. Ska nog pyssla lite med mitt rum, har så många småsaker som är nedpackade från mitt gamla rum. Ska nog även försöka hitta någon skön rulle att titta på.

/Viktoria

Stört fint hår. Jag måste boka klipptid, så mitt löshår och mitt egna smälter ihop när det är rakt. Vill även klippa det mer v-format, precis som tjejens hår på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0