Söndag 28 augusti - min helg!

Hej bloggen!

Förlåt för den kassa uppdateringen. I fredags var jag ute med Mikaela på harrys. Träffade en mängd olika människor och pratade lite med allt och alla. Hade i alla fall det jättetrevligt och det slutade med att jag och Amanda gick hem och sov hos henne och Freddie. Hade ingen vidare lust att gå igenom sjukhusparken kl 02.30 på natten, så supersnällt att jag fick övernatta hos er.
Igår drog jag, Sofia och Andrea ut till Norrköping. Var ute nånstans nära skärgården och satt och kröka lite med några sköna grabbar. Var kanske vakna till 4 nån gång. Senare vaknade vi runt 12 och nu är jag hemma. Har en massa sjuka videos och bilder som jag ska visa senare. För nu ska jag sova och kolla på Sex and the City.

/Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0