Söndagstankar

För tillfället är mitt liv i rätt så bra ordning, jag har underbara vänner och familj. Doch har jag som många andra känner säkert också, lite ångest inför skolan. Jag vill verkligen göra bra ifrån mig, för förra året gjorde jag minst sagt det. Men det är okej att vara skoltrött, ibland.
Jag ska verkligen göra mina läxor i tid detta sista år, så jag slipper göra de på helgerna, för det är inte kul!

Denna sommar har varit riktigt bra. Självklart hade den såklart kunnat varit bättre vissa gånger, men den har varit lärorik och kul. USA var det bästa helt klart. Sen har jag träffat så mycket nya människor, älskar att prata med nytt folk och inte hela tiden med samma folk som man redan känner. Att vara öppensinnad och snäll tjänar man alltid på, därför jag skiter i rykten, skitsnack och sånt där onödigt. Man ska ge varje individ en chans. What comes around, goes around.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0