Tattoo

Har ju glömt att berätta att jag tatuerade mig förra måndagen. Det är en tatuering som säger "My sister is the who reaches for my hand and touches my heart - Isabella". Texten sitter även på vänster arm på insidan för att det är närmast hjärtat. Så det finns ett litet syfte med att den säger touches my heart.

Hursomhelst, är verkligen hur nöjd som helst över den och ångrar den inte för fem öre. Min syster är min klippa och bästa vän! ♥


Kortet är taget samma dag som jag blev tatuerad. Därav varför den ser lite grötig och svullen ut.









Kommentarer
Postat av: :)

snyggt

2011-08-30 @ 21:01:43
Postat av: zabina

Men gud vad gulligt Vickan!

2011-09-01 @ 00:20:25
Postat av: Liie

sjukt snyggt det är med tatueringar på insidan armen sådär!

2011-09-04 @ 22:44:36
URL: http://liie.se
Postat av: Ren förförelse

Vad är det för typsnitt på texten? :)

2011-10-26 @ 21:47:59
URL: http://renforforelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0