Tis 23 aug

Hej bloggen!

Har varit nere på körskolan med Julia idag i ett ex antal timmar. Tiden gick verkligen ortroligt snabbt när man väl satt där. Hade inte kollat i körboken nu under hela sommaren så gick dit och inte kunde ett skit, klarade dock aldrig första provet men var väl kanske 5-3 rätt ifrån ett par gånger. Så jag gick i alla fall ifrån där lite smartare och kunnigare om trafikreglerna. Hade dock känts väldigt skönt att ha klarat ett prov, men men. Ska sitta och göra prov här hemma efter maten, så jag kan gå ner imorgon och kanske få en ledig dator. Annars går jag ändå gå dit och bokar körlektioner och datortider.

Nu imorgon börjar skolan och ikväll ska jag sova hos syster. Tack och lov bor hon nära KTC så jag slipper cykla så långt. Dock har jag absolut ingen aning om vart min klass kommer befinna sig, eftersom vi inte fått någon information om det. Riktigt dåligt tycker jag eftersom vi också är nya på skolan, precis som ettorna.

/Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0