Tisdag 16 augusti

Hej bloggen!

Har spenderat mina två senaste nätter hos syster Bella. Hon håller fortfarande på att fixa med sin lägenhet och idag har hon hunnit få köket och sovrummet tapeserade. Så vi har flyttat sängar och skruvat ihop stolar, hängt upp gardiner osv.
Nu är jag dock hemma och har tagit en paus från det hela. Har även hunnit skriva upp allt som ska köpas till mitt nya rum. Det blir att gå ner på stan här på torsdag för lite småshopping och sen på lördag åker vi till IKEA i Örebro för säng och sånt. Är riktigt ivrig för att få rummet klart, tror det kommer bli superfint!!!

Nej nu ska jag duscha, sen när Bella kommer hem från jobbet blir det att åka tillbaka till lägenhet och äta mat och fortsätta fixa och dona. Hörs imorgon!

/Viktoria


En bild på mig och Viktor från i torsdags när vi var i Smedjan, helt osammanängade till inlägget, men aja!

Kommentarer
Postat av: Vikdan

Vad har killen för nummer? Tacksam för svar <3

2011-08-17 @ 02:39:45
URL: http://vikdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0