Måndag 5 dec - studiedag och lite om helgen

Hej bloggen!

Idag har jag studiedag och har till mesta av dagen redan sovit. Men runt klockan 13.00 nån gång ska jag till Isabelle och jobba med Madelene och VP med vårt UF-företag. Har inte hunnit berätta något om det än, men vi kommer att sälja mobilfodral och datorfodral i rent ull som är handgjorda - så varje fodral är unikt! Kommer visa bilder på hur de ser ut senare idag.

I helgen har jag umgåtts med min fina, enda fram tills imorse faktiskt. Kommer nu inte träffa honom förens nu på fredag. Men veckorna går ju så fruktansvärt snabbt nu, så det är ingen fara. Imorgon har jag nationella i Matte D och har inte pluggat något alls under helgen. Men blir väl att gå igenom hela boken och läsa alla regler igen och sen kolla på gamla uppgifter (Haha, vi får se hur pass långt jag kommer med det). Får bara hoppas att det går bra. Sen är jag dock klar med matten, för alltid. Ska bli riktigt skönt, då mitt schema lär bli riktigt bra nästa läsår.

 

Såg även att någon anonym person (tyvärr) lämnat en väldigt bra länk. Fint att mina läsare tänker på mig ändå!

 

http://m.hollywood.se/sv/content/view/Personal_sokes/321?utm_source=rulemailer&utm_medium=email&utm_content=personal&utm_campaign=nyhetsbrev_110212&utm_source=RuleMailer&utm_medium=Email&utm_content=Subscriber%2315197&utm_campaign=Nyhetsbrev-110212&redir=1

 

Klicka på länken så förstår ni själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0