Tisdag 13 dec - min dag

Hej bloggen!

Idag stannade jag hemma från skolan. Ägnade istället lite tid åt mitt, Madelenes, Isabelles och VPs UF-företag. Har även hunnit plugga trafikteori samt lite samhällskunskap, men än är jag inte klar med allt sånt.
Nu vid klockan 16.00 åkte jag och Julia ned till Sultans på norr och fikade, eller jag åt paj. Haza, Sofia och Kajsa var också där och gjorde oss sällskap. Någon gång innan 17.00 fick vi säga hejdå till Julia som ska åka till USA i 3,5 halva vecka (den jäveln), inte nådigt avundsjuk. Älskar verkligen USA. Fick i alla fall krama om min fina vän och säga hejdå.

Nu ska jag nog ägna mitt åt skolarbeten igen, sista veckan med skolarbeten för det här året så det är bara o köra!

/ Viktoria


Kommentarer
Postat av: anna

du har så fina ögonbryn! hur har du fixat dom? :)

2011-12-13 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0