26 december

Hej på er!

Tänkte mest skriva lite för att bevisa att jag inte gått och dött. Julafton var som vanligt, god mat och fina julklappar. Fick mina fina mateus tallrikar och en bra massa andra julklappar. Nu för tiden önskar jag mig knappt något. Har redan det jag behöver. Jag och Oskar bytte även julklappar. Eftersom han älskar mjukisbyxor och ogillar jumpsuits så fick han ett par snygga mysbrallor från OnePiece.com från mig. Av honom fick jag en jättegod parfym från D&G som jag tidigare drägglat över inne på Åhléns. Så tack igen min fina!

Juldagen var igår och jag var riktigt sugen på att gå ut, men det är väl som vanligt här i Katrineholm. Tråkigheter och överbefolkat (ogillar verkligen att trängas och klämma mig förbi). Annars så blev det strömavbrott ganska tidigt undet kvällens gång. Försökte då komma ut fort som attan och tack och lov tog en av tjejerna som jobbade i garderoben min lapp så jag kunde få ut min jacka relativt snabbt. När jag väl kommit ut så gick jag och Oskar hem och sov. Tyvärr blev det ingen rolig kväll på harrys igår och tänker nog inte sätta min fot där igen tills studenten börjar närma sig. Får bli att börja besöka andra krogar i andra städer härdan efter.

Nu ikväll har jag pluggat trafikteori och varit med mina fina. Just nu är jag hundvakt till Gösta och Doris tills Oskar kommer tillbaka från Vingåker. Senare ikväll ska vi köpa pizza och hyra film. Mycket bra kväll med andra ord.

/ Viktoria



Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0