14 janne

Godkväll bloggisen!

Har nu ikväll pratat med pappa om framtiden, skolan och kameror, hihi. Jag är helt säker på att jag vill arbeta inom foto, film och redigering. Skönt att prata lite om skolan också, jag är alltid så stressad över så mycket onödigt. Jag tror att jag tänker fööör mycket, olagligt mycket nästan. Jag är en "tänkare" tyvärr.

Sen kom vi även in på min stora passion i livet, FOTO. Nu i helgen ska jag ju hjälpa Zabina, ska bli skönt att få göra det man älskar (utan att överdriva) igen. Har ju haft ett litet uppehåll, men nu är jag back on track.
Jag berättade även för pappa att jag är extremt sugen på studioblixtar, bakgrundstativ och sånt. Skulle gärna ha 10 lök nu, men det har jag inte. Jag får helt enkelt vänta, jag är ju trots allt bara 17 år. Det är jag faktiskt gärna ett tag till. Har inte bråttom att bli vuxen precis.

Aja, nu ska jag läsa lite i min nyinlånade skolbok som vi ska ha redovisning och en skriftlig uppsats i mars. Lika bra att vara ute i god tid, det var ju ett av mina nyårslöften. Sen blir det att somna till SATC, världens bästa serie.

/Viem

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

svar: Tack för tipsen! :)

2011-01-14 @ 00:05:18
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

Vi får ta och köra någon fotosession snart också tycker jag :) Blev ju aldrig av sist.

2011-01-14 @ 00:33:08
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0