Inte illa pinkat


Sånt här är väl alltid kul, ni får mer än gärna lämna en kommentar anonym/icke-anonym om vart ni kommer ifrån. Skulle vara jätteroligt :)!

Har även skrivit upp lite mål nu ikväll och gjort om mina nyårslöften lite. Kanske delar med mig av det imorgon, vi får se.
Imorgon bitti är det gympa som gäller, sjukt skönt att det är sista terminen. Dock slipper man ju inte åka ner till Duveholm för det, vi på IT ska ju få flytta till äckel Duveholm nästa termin. Jag valde ju delvis teknikprogrammet för att jag inte ville gå på Duveholm och så ska man få göra det ändå. Nej nu låter jag som en barnunge, godnatt!

Kommentarer
Postat av: adde

jag heter andrea och är bäst i världen och tycker att din blogg rockar

2011-01-12 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0