10 juli - NY

Hej bloggen!

Har precis ätit frukost och har precis tagit en dusch. Jag och Melissa har även börjat planera vad som händer denna vecka. Idag ska vi alla fall åka iväg och shoppa lite. Kan nog behövas. Tog faktiskt inte med mig mer än 12kg bagage, just för att få med mig så mycket som möjligt hem.
Något annat då, jo jag har glömt en rakhyvel (måste köpas snarast!!!) och min USB-överförare till systemkameran. Som tur är har jag med mig en liten kompaktkamera, så ni kommer såklart få se bilder. Fast i sämre kvalité. Hoppas ni klarar er, ni lär ju få se de bättre bilderna som är tagna av systemkameran när jag är hemma igen.

Annars får ni jättegärna komma med förslag om vad jag ska visa. T.ex. vart jag bor, vilka människor jag bor med osv.
På onsdag ska jag, Melissa och hennes vännina gå på musikal på Broadway i NYC (bor ungefär 40-50min utanför), på fredag ska vi gå på bio på Harry Potter och dödsrelikerna del II. Vi ska även försöka åka till Washington D.C någon dag, kanske inte denna vecka, men i så fall blir det nästa. så jag får se det vita huset.
Aja, ska försöka fixa det sista nu innan vi åker. Hörs sen, och som sagt glöm inte att komma med förslag om vad ni vill se!!!!!

/Viktoria



Just det, en annan sak. När jag kollade min fb igår så såg jag att mer än 30 personer gillade min status.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet redan att jag vill se hur du bor :)

2011-07-10 @ 18:01:25
URL: http://juliakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0