16 juli - NY

Idag har jag varit borta i exakt en vecka. På söndag nästa vecka åker jag och kommer hem på måndag morgon. Tiden går verkligen sjukt snabbt när man mår bra och trivs. Fick lite ångest igår att det är så kort tid kvar. Dock har jag lovat mig själv att jag ska tillbaka hit nästa sommar. Nästa gång ska jag stanna mycket längre. Två veckor är verkligen på tok för lite.

Idag ska vi åka iväg till någonstans, haha. Kommer inte ihåg vart riktigt. Men det skulle i alla fall vara riktigt fin miljö dit vi skulle åka till. Så jag kan ta lite bilder. Jag måste även komma ihåg att fota vart jag bor, lovade ju dig Julia att jag skulle göra det. Och jag håller alltid mina löften!

På måndag åker vi förresten och kollar på Frihetsgudinnan!

/Viktoria ♥


På måndag!


Update: Det blev lite ändrade planer idag. Vi åkte istället till en nöjespark så Paul och Ian fick åka lite karuseller. Det var egentligen ingen riktig nöjespark utan en sån som flyttar hela tiden. Så vågade inte på mig karusellerna, då jag är rädd för att de ska gå sönder, eftersom de såg rätt så ostabila ut.
Efter det åkte vi till Hudson River (tror jag det stavas). Tog kort på vattnet och lite annat. Det var riktigt fint där hursom. Nu ska jag dock sätta på mig myskläder för vi ska kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0