Nu blir det True Blood

Har kollat på denna serie till och från. Men nu när jag var i USA så tittade vi på den en del och jag är fast. Ska börja om på första säsongen, trots att jag redan har sett den, visserligen var det ett tag sen så jag lär nog inte komma ihåg allt. Men har inte sett halva andra säsongen och tredje, dock har jag sett lite av fjärde (som precis börjat). Så det är vad jag kommer göra idag.
Städat mitt rum idag har jag hunnit med. Samt rensat lite i badrummet också + köket. Vi håller ju på att byta fasaden på huset så inomhus är det helt kaos (i en del av rummen). För alla fönster har bytts ut nästan. Så ja, det ser inge vidare ut inne just nu. Sen ska vi ju även göra om en del och måla/renovera inomhus osv i höst. Jag ska ju också byta till min systers rum, eftersom hon flyttar till egen lägenhet. Ja, det är en del att fixa som skrivet.

Nej nu blir det True Blood!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0