22 juni onsdag

Godmorgon bloggen!

Har varit vaken sen ungefär halv nio, vet inte varför jag inte sover längre på mornarna. Men jag lägger mig nu oftast vid 00-01. Så uppenbarligen behöver inte min kropp mer sömn? Konstigt, men jag missar inte halva dagen på så sätt i alla fall och det är ju bra. Folk verkar fortfarande undra vad jag jobbat med dessa fyra dagar. Så ska försöka förklara det en gång till.

Sveriges olympiska kommité anordnar dagar som kallas "Olympic Day", lite överallt i Sverige. Där barn får prova på olika sporter samt träffa olympier, för att de ska ge inspiration till barnen att satsa på en sport de gillar. I slutet av dagen ska barnen få ta med sig ett foto på sig själv och en olympier. Det är nu jag kommer in i bilden, jag är den som tar kortet på barnet+olympiern. Jag tar även kort på invigningen av dagen.

Sådär, jag hoppas ni förstått nu. Men om inte, feel free to ask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0