Update

Skulle ju startat ett foto-företag nu i sommar, men både jag och pappa har nog insett att det är rätt onödigt. Eftersom mina fotojobb kommer lite här och där och inget heltid jobb precis. Dock hade det varit riktigt kul, men den idén får nog fortsätta leva vidare ett tag till. Ingen större fara, jag har ju fortfarande mitt intresse kvar.

Det är i alla fall nu på onsdag jag åker iväg och är borta i två dagar från K-holm, sen pendlar jag lördag och söndag med min arbetsgivare Lisa. Efter det så har jag troligtvis jobbat klart för denna sommar. Kanske blir några gånger i höst också, men vet än så länge inte. Aja, det kommer bli riktigt kul i alla fall och det är ju det viktigaste! :)

/Viktoria


Såhär såg jag förresten ut på skolabslutningen, blev en vit klänning från nelly efter allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0