Down to earth

Jag har ju egentligen inte varit borta från bloggandet, men jag har varit borta från den här bloggen. Så vad har hänt egentligen.....

..... Jo!

- Jag har fått sommarjobb.
- Jag ska starta ett eget foto-företag och kan verkligen efter det kalla mig fotograf.
- Hört massor av skitsnack, ja det är väl som vanligt. Som tur är kan jag skratta åt det.
- Jag har sommarlov om exakt en månad
- Jag ska åka till New York och träffa min underbara extra familj på andra sidan jordklotet.
- Jag ska till P&L med mina vänner, syster kanske ska med också great.
- Jag har blivit blond.
- Jag har gått ner några vinterkilon, och mer ska det bli.
- Jag har sjukt mycket plugg kvar innan jag får sommarlov.
- Sen så kommer jag inte på något mer...


Aja, skönt att vara tillbaka till sin gamla adress igen i alla fall. Känns sketabra! Det firar vi med lite egopics!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0