Nighty, nighty

Godkväll bloggen!

Har nu ikväll sovit, ätit och pratat i telefon med en person som låg och halvsov. Haha, stackars liten då! Själv så är man uppe halva nätterna, går i skolan och går hem och sover. Okej, så är det inte riktigt heller. Men det börjar bli en rutin med att mina klasskamrater frågar mig i skolan "Är du trött Vickan?". Satan vilka påsar under ögonen jag måste ha egentligen, som jag inte tänker på. Inte okej med andra ord. Får helt enkelt börja gå och lägga mig i tid sen försöka komma igång med träningen, så jag kan bli trött om kvällarna och komma i säng tidigare.
För övrigt har jag två prov denna vecka. Ena på torsdag och andra på fredag. Så ska nog sätta igång imorgon, i alla fall ta reda på vad vi ska kunna till de båda proven. Så det inte blir för mycket att göra dagarna innan.

Nu ska jag nog dra igång ett Sex and the City avsnitt. Har börjat kolla om på serien igen. Tröttnar verkligen aldrig på det. Lika bra varje gång, haha! Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0