Tillbaka 30 nov

Okej, jag saknar faktiskt att blogga. Så jag kan inte längre hålla mig, inte speciellt oväntat. Har fixat till en ny design till bloggen, dock saknar den fortfarande en header men det ska ordnas snarast.
Vad har hänt under dessa två dagar jag varit borta då? Jo, min fina vän Julia har både fyllt 18 år och tagit körkort, så duktigt så! Fixat med mitt, Isabelles, VPs och Madelens UF-företag (kommer med mer information om det senare). Annars så har jag fixat presenter, pratat för mycket i telefon och beställt saker på internet. Rätt fint om jag får säga det själv.

Imorgon ska Duves/KTCs treor åka upp till Stockholm på någon mässa. Hade varit riktigt kul, men jag har körlektion så jag kommer istället stanna hemma och plugga. Just nu går verkligen mitt körkort före allt annat. Är riktigt taggad på att ta det.

På fredag ska vi tjejer fira Julia som fyllt och gå ut på Harrys. Har inte festat på två veckor så det lär bli kul. Har ärligt talat faktiskt varit skönt med att ta en paus från det.

/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0