Torsdag 17 nov - Svenska B NP

Hej bloggen!

Kom precis hem från skolan efter ha haft Svenska B nationella prov i några timmar. Vet inte om jag är nöjd eller inte, men man kan alltid hoppas på det bästa. Fick i alla fall ihop ca 1100 ord på några få timmar. Så nu är jag hemma och dagen har knappt ens börjat. Vet inte om jag kanske ska dra på mig en stor mängd av kläder och dra med mig hunden ut på en promenad. Vi får väl helt enkelt se om det lär hända. Annars så får jag lite sällskap här ikväll. Mamma ska iväg och jobba ikväll och pappa är ute och reser som vanligt. Så det är skönt att jag slipper vara ensam i alla fall. Funderar på att göra en kladdkaka. Är riktigt sugen på choklad, får nog bli så tror jag.

/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0