Lite E-shopping



 

Bilder: H&M och Naturkompaniet


Efter lite överväganden så beslöt jag mig för en fjällräven jacka istället för en Barbour. Tror den kommer kännas mer jag. Även fast jag tycker Barbour-jackorna är fruktansvärt snygga. Men så fick det bli. Köpte den från Naturkompaniet.se, deras sida känns mest säker. Då jag köpte min vinterjacka från fjällräven därifrån förra året. Då vet jag att den är äkta. Beställde även hem lite saker från H&M.

 

Har även haft körlektion idag som gick riktigt bra, stannade även kvar på körskolan och gjorde klart sista provet. Så nu är jag klar med teorin. Eller klar och klar, jag behöver inte göra fler prov ifall jag inte vill. Men ska fortsätta plugga och göra prov ändå, så teorin sitter kvar sen när det väl är dags för uppskrivning. Passade i alla fall på att boka in 3 körlektioner till, får se hur många jag kan tyckas behöva. Vill så gärna ha mitt körkort nu, men har bara haft två körlektioner, så klart det tar tid. Ska försöka köra nu i helgen, har min tredje lektion nu på måndag.

Aja, dags att plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0