Trip

Galet vad jag ser fram emot denna helg och höstlov. Jag ska till Stockholm redan på fredag och vara där enda tills på söndag med Mikaela, Haza, Sofia och Andrea. Sen efter det åker jag snabbt hem och hämtar min andra packning, för sedan bär det av mot Norrtälje på söndagkväll där jag ska jobba på måndag. Sen kommer jag besöka två andra städer till under veckans gång, men är hemma igen på onsdag kväll. Efter det jobbar jag sista gången på fredag i Vingåker. Så nästan som en liten mini-vacation blir mitt lov. Ska bli skönt att få komma iväg från denna stad ett tag.

/Viktoria


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah schysst, ska haza och sofia stanna hemma eller? DIN HORA

2011-10-26 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0